Mittwoch, 17. Februar 2010

Gang nöd Bligg

[ Chorus: ]


Gang nöd: nei die wält bruucht dich no
Gang nöd: dini ziit isch nonig cho
Gang nöd: das isch e scheiss phase gsi
Das gaht verbii glaub mir es wär schaad um dich

folg mier, ich nimm dich mit hinter d'fassade
an en ort wo du nöd kännsch /lueg es isch tragisch
irgendwo häre wo dich niemert ghört
wo du mueterseelä allei bisch und niemert störts
d'red isch vo de schwiiz /s'land vom suizid
3 mänsche nämed sich s'läbe pro tag: rest in peace
ich mues säge ich bin gschockt vo dem indiz
eus gahts doch allne wunderbar, oder doch so mies?
was ich rap isch nöd bös /numme bös seriös
schprichwörtlich todernscht /ehrlich ich schwörs
nur will alles glänzt isch no lang nöd alles schön
sälbscht am ändi vom song häsch no lang nöd alles ghört
10% vo de jugend sind chronisch depressiv
chan mir irgend öpper säge a was das gnau liit?
es isch truurig aber wahr was d'statistik bewiist
die hüfigscht todesursachfür jungi lüt isch suizid!

Gang nöd: nei die welt bruucht dich no
Gang nöd: dini ziit isch nonig cho
Gang nöd: es isch e scheiss phase gsi
Das gaht verbii glaub mir es wär schaad um dich

und falls du jetzt da hocksch und dich alles achotzt
mit de miesischte charte wott chasch ha im tarot
du bisch ratlos und alles isch abgfucked
aber krise ghöred zum läbe so gaht das
häsch stress wie d'sau und en siech voll schulde
de job verlore oder liebeskummer
sind d'problem gebore und d'hoffing gstorbe
dini eltere gschiede und din chopf voll sorge
mann ich weiss es /es isch nöd eifach
du gisch alles und am schluss stshsch allei da
schirm dich nöd ab, red mit lüüt drüber
s gaht au andere lüüt übel/ es händ au anderi lüüt en tüüfflüger
uberlegg's dir nomal bevor'd dä abzug ziehsch
bevor'd in abgrund springsch /bevors tragisch wird
bevord's läbe verspielsch / mach's nöd! nöd wäge mir...
mach's nöd wäge dir...kapiert?!

Gang nöd: nei die wält bruucht dich no
Gang nöd: dini ziit isch nonig cho
Gang nöd: das isch e scheiss phase gsi
Das gaht verbii glaub mir es wär schaad um dich

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen